bmwdan Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 hei har en blå coupe som har gått 223000 men motoren har gått 132000 og har garanti ut til desember/januar detta alt detta har jeg papirer på . motoren er en m50b25 95 mod. detta er ikke godkjent selvfølgelig når bremsene er helt like fra en 320 til 325 og motorene kan man ikke se forskjell på. sprekk bil positive med bilen ingen rust ovenfor og 98 prosent fri under bytta hardyskive,termostatt, alle 3 reimhjul, hujllager på venstre side, indre styrestag høyre, oljefilter-bensin filter og bytte nylig olje på girkassa og detta gjelder motoren og, ny lambdasonde og ny LMM, ny 19 felger med ny dekk, m3 lister og m3 fanger men baker fanger er jeg usikker på merke, og helt nye styling tåkelys anlegg til 10 lapper følger med bilen har 2,5 rør med simons effktanlegg herlig lyd den ble eu godkjent september med null feil detta har jeg liggene. da tok jeg firehjuls kontroll i samme slengen men med året så kommer det feil og. vinduet virker bare 3-4 cm om gangen, per tykk allså vet ikke feilen bilen ble lakkert når jeg kjøpte den men det har blitt noen sprekker i lakken vet ikke hva forrige eier gjore feil , front fangeren har noen skader med prøvd og fikse det som best som mulig, interiøret er lys skinn men fram settene har blitt slitt med året men bak er forsatt fint ting som følger med et sett med oz ceres felger som er lakket i samme farge som bilen og en ny kjedestrammer greit å ha, og vinter felger med 2 greie dekk men 2 bør byttes disse bildene er med de gamle felgene ser så klart ut my bedre med de ny BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sm0k3d Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Bilder selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 jo takk for tipse sm0k3d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kveane Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jos93 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 pris? hvor i landet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 bor i aust-agder 1 mil fra arendal. pris er 40k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jos93 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 hvor mye for bilen uten anlegg? har en bmw e46 å bytte i med litt mellomlegg fra deg vist du er interisert kan sende meg en melding på 40496526 eller skriv her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwdan Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 ps ved bytte av en anna bmw må det være en sekser, det er jo helle greie med en bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
meeto88 Skrevet Januar 6, 2013 Share Skrevet Januar 6, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå