laland10 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Er det noen i Grimstad/arendal området som har utstyr for å resette feilkoder på en E-39 523i (m52B25). Kvier meg litt for å betale 400 spenn på ett verksted for å få det gjort... Kan selvfølgelig betale "noe", bare ikke så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwM46 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Er det noen i Grimstad/arendal området som har utstyr for å resette feilkoder på en E-39 523i (m52B25).Kvier meg litt for å betale 400 spenn på ett verksted for å få det gjort... Kan selvfølgelig betale "noe", bare ikke så mye Vil si 400 spenn er billig , var nettopp på Bavaria i kr.sand å da måtte jeg punge ut 700 spenn for en liten feilkode sjekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Kn Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hei, hei! Jeg har en slik en : http://www.ebay.com/itm/ELM327-USB-OBDI ... 7c&vxp=mtr Den virker relativt greit på min e46 Compact så den burde vel virke på e39 også. Koster jo ingenting å prøve ihvertfall og skulle det virke så koster det jo ingenting det heller.. Bor på Fevik. mvh Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
laland10 Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Supært pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå