aleks_89_x Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Bmw e36 320 1992 modell selges som delebil eller prosjekt.. meget bra utgangs punkt for å bli en kjempe bil... Bra lakk å lite rust.. Men litt arbeid gjenstår.. Bilen er avskiltet og mangler eu kontroll.. Bilen står i hærøy i møre og romsdal.. Pris blir vi enige om.. Litt av det som må gjørest : Feste mellom aksling overhale bremser (stått lenge) Skifte clutsh slange bremse rør bak.. Lime dørtrekk fører dør.. (Standar problem) div utstyr : Svart skinn interiør (hull i fører setet) Diff sperre.. Heilt nytt spax senkesett. Effektanlegg.. manifoild og heilt bak (grom lyd) Takluke.. El vindu x2 M front (heilt ny ikkje lakka) Side skjørt M Diffuser.. Nye Grøfte lys Gs preformance topplager foran Rull gardin i hattehylla.. aze 17 7-1/2" et 30 Og masse anna eg ikkje kjem på i farta! Har også en hau med delar som kan følge med ved ett tilegg i pris : Stabstag sett.. Foran/Under/Bak Komplett Powerflex sett under.. Gs preformance camber stag bak Gs preformance multireim hjul.. Nye baklykter (tonet) Hella angel eyes lykter foran Instrument holder som erstatter lufte kanal i midten Nye blink lys foran.. carbon nyrer Super sport senkefjærer (ubrukt) rondell d58 17 8-1/2" et 13 (dårli dekk) send pm.. skam bud blir ikkje vurdert.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_89_x Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg er også meget intressert i denne hvis prisen ikke er på jordet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aleks_89_x Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Veit ikke hvor mye dere er villi til å gji.. Veit det at eg ikkje får i gjenn dt som er brukt for å si det sann.. Men kom med bud på pm så blir vi enige:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard-E30 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Solgt til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå