aleks_89_x Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Bmw e36 320 1992 modell selges som delebil eller prosjekt.. meget bra utgangs punkt for å bli en kjempe bil... Bra lakk å lite rust.. Men litt arbeid gjenstår.. Bilen er avskiltet og mangler eu kontroll.. Bilen står i hærøy i møre og romsdal.. Pris blir vi enige om.. Litt av det som må gjørest : Feste mellom aksling overhale bremser (stått lenge) Skifte clutsh slange bremse rør bak.. Lime dørtrekk fører dør.. (Standar problem) div utstyr : Svart skinn interiør (hull i fører setet) Diff sperre.. Heilt nytt spax senkesett. Effektanlegg.. manifoild og heilt bak (grom lyd) Takluke.. El vindu x2 M front (heilt ny ikkje lakka) Side skjørt M Diffuser.. Nye Grøfte lys Gs preformance topplager foran Rull gardin i hattehylla.. aze 17 7-1/2" et 30 Og masse anna eg ikkje kjem på i farta! Har også en hau med delar som kan følge med ved ett tilegg i pris : Stabstag sett.. Foran/Under/Bak Komplett Powerflex sett under.. Gs preformance camber stag bak Gs preformance multireim hjul.. Nye baklykter (tonet) Hella angel eyes lykter foran Instrument holder som erstatter lufte kanal i midten Nye blink lys foran.. carbon nyrer Super sport senkefjærer (ubrukt) rondell d58 17 8-1/2" et 13 (dårli dekk) send pm.. skam bud blir ikkje vurdert..
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2012 Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg er også meget intressert i denne hvis prisen ikke er på jordet
aleks_89_x Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Veit ikke hvor mye dere er villi til å gji.. Veit det at eg ikkje får i gjenn dt som er brukt for å si det sann.. Men kom med bud på pm så blir vi enige:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå