Haakjin Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Gratulerer med godkjent bil! Jeg kommer på Øra neste uke engang, er du hjemme da, så jeg får henta delene jeg skal kjøpe? PS: Prøv å snu alle bildene dine neste gang før du legger de ut
Pedi Skrevet Oktober 26, 2012 Skrevet Oktober 26, 2012 Greit med papirene i orden ja! Og enig med Haajkin, å snu bildene før de legges ut er en fordel. Selv prøver jeg å unngå å ta for mange bilder med kamera den veien - blir ikke så gode bilder på høykant....
vegardk Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Gratulerer med godkjent bil! Jeg kommer på Øra neste uke engang, er du hjemme da, så jeg får henta delene jeg skal kjøpe? PS: Prøv å snu alle bildene dine neste gang før du legger de ut Er hjemme da ja, send en melding ett par dager i forveien da så jeg rekker å demontere:) Skal huske å snu di neste gang:) er jo egentli en enkel sak å gjøre Greit med papirene i orden ja!Og enig med Haajkin, å snu bildene før de legges ut er en fordel. Selv prøver jeg å unngå å ta for mange bilder med kamera den veien - blir ikke så gode bilder på høykant.... Will do
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå