ronnyskretting Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Hei. Noen som vet hvor jeg kunne fått trekket om et utslitt ratt og en ca pris? Jeg selv bør i vestfold. Håper noen der ute har et svar:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Vet ikke av noen som trekker om, men det ligger mye ratt tilsalgs på ebay som er nyomtrukket til 200-300dollar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er i grunnen mer enn hva jeg ville gi da. Ingen andre son vet om noen her til lands som trekker om? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ifølge denne tråden er dette dyrere enn man skulle tro. 3000-5000 for omtrekk av ratt i Norge http://bmwccn.no/forum/topic/restaurering-av-ratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Ja, måtte jo bare være i Norge man kunne oppnå slike priser. Hadde sikkert vært billigere å sendt et ratt ned til Polen for restaurering og sende det hjem igjen. Jaja, da er nok ikke det aktuelt nei. Men takk for hjelpen knastaksel:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er det så rart det er dyrt? Det er mye sying og tilpassing og timene går fort.. Ingen forventer vel at man i Norge sitter og trekker om ratt og andre ting for 50 kroner timen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ronnyskretting Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Finnes vel lærlinger;) haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Er i grunnen mer enn hva jeg ville gi da. Ingen andre son vet om noen her til lands som trekker om? Hvis du ikke er villig til å gi 200-300 USD så kan du glemme det prosjektet Jeg sendte mitt ratt til omtrekking i Tyskland tidligere i år, selve omtrekkingsjobben var rimelig og kom på 800 kr. Problemet er at i tillegg til selve jobben kommer det fraktkostnader, moms og innkjøp av bytteratt med mindre du ønsker å la bilen stå i 2-3 uker uten ratt. Jeg endte opp på 1800 kr alt inkludert. Jeg tipper forøvrig at du får kjøpt nytt originalt BMW-ratt i skinn (uten airbag og slepering) til mindre enn det en norsk salmaker skal ha for å trekke om rattet ditt. Finner du delenr så kan du slå opp i nettbutikken til gsbildeler og sjekke pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå