SST Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Heisann. Mistenker at denne er gåen på min E39, så har innkjøpt ny motstand. Dette skulle etter sigende være svært enkelt å bytte selv, men jeg finner ikke frem! Har nå skrudd av det lille dekselet på venstre side v/fotbrønn på passasjersiden, samt sluppet ned handskerommet og skrudd av dekselet som kommer til syne. Etter hva jeg har hørt, skulle da denne delen komme til syne. MEN jeg kan ikke se den. Noen som har et fredagstips til meg??
jojr Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Heisann.Mistenker at denne er gåen på min E39, så har innkjøpt ny motstand. Dette skulle etter sigende være svært enkelt å bytte selv, men jeg finner ikke frem! Har nå skrudd av det lille dekselet på venstre side v/fotbrønn på passasjersiden, samt sluppet ned handskerommet og skrudd av dekselet som kommer til syne. Etter hva jeg har hørt, skulle da denne delen komme til syne. MEN jeg kan ikke se den. Noen som har et fredagstips til meg?? du er på riktig sted, den sitter inn til venstre i midtkonsollen, om du ikke ser den med gang så kjenner du den inni der.
D.Toft Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 det er TRANGT inni der. har selv byttet på min. kun ved å løsne ned den tøyplaten.
SST Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 19, 2012 Da var det i orden! Den satt bare litt lenger inn og opp enn jeg trodde. TRANGT, ja! Fant til slutt ut at jeg i tillegg måtte dytte ned en "tapp" i fremkant også, for å få ut den gamle. Men hvordan du fikk det til uten å fjerne handskerommet og den plata på siden, skjønner jeg ikke! Men nå fungerer vifta som den skal, og det er HELG
D.Toft Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 løsnet bare ned den lille platen / dekselet som du har løsnet. strakk hånden inn og køddet litt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå