Dorris Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Hei. Jeg har en m52b28TU motor stående som jeg lurer litt på å sette i banebilen min, men har egentlig aldri rørt en skrue på en sånn motor, og har da ikke greie på disse.. Er det en motor som er kompatibel med turbo på originale innmaten, eller er det bare å få bestillt ny innmat med en gang? Er det i heletatt en motor som er noe vits i å sette turbo på? Bilen jeg bygger blir en slags rørramme basert sak, så er greit å få klarhet i motorvalg, så jeg kan komme i gang med fronten:) Jævlig kjedelig å ikke ha ei blokk og bygge rundt Mvh Kai A Hauglid
AlXz Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Er det ikke bedre å bygge på en m50b25 stål blokk, for så å bruke veiv og råder + div fra b28'n?
Julian Sommer Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Er det ikke bedre å bygge på en m50b25 stål blokk, for så å bruke veiv og råder + div fra b28'n? Det er det nok du som må svare på, siden trådstarter spør, men jeg ville i hvertfall gjort det slik
Dorris Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Jo, kan nok være d:) Har fått undersøkt en del, så blir nok sånn som dere sier:) Med plenum og sprut såklart
bmwmaxi Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Da har du en blokk og bygge runt i det minste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå