ceo92 Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 I dag har jeg byttet slangen som går fra motoren og inn i radiatoren. Jeg fylte opp igjen med kjølevæske og vann, men så ble motoren veldig varm! hva kan dette skyldes ? kan jeg ha fylt på for mye kjølevæske ? (tempraturen kom aldri opp på rød-feltet, men gikk opp til midt mellom siste streken og rød-feltet) håper på svar. christoffer
Julian Sommer Skrevet Oktober 19, 2012 Skrevet Oktober 19, 2012 Har du luftet skikkelig etter du gjorde dette? Blåser det skikkelig varmt i varmeapparatet? Hvis du går ut og sjekker kjølevæskenivået på kald motor, hvor mye er det, kanskje du må fylle etter nå?
Sturmtiger Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Ser ut som det er fortsatt luft i kjølekanalene til motoren. Ganske mangen som glemmer å lufte systemet etter at de har fylt på med kjøleveske. Se video, er samme måte du gjør det på en e36 enn e46.
ceo92 Skrevet November 20, 2012 Forfatter Skrevet November 20, 2012 viste seg å være problemet. takk !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå