sweep Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Hei. Var ute en tur med min bmw e39 1999 istad, da jeg plutselig la merke til at det lakk vann inn i bilen. Lurte på om noen har vært borti detta før, heller har noen råd til hva jeg skal gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Taklukedrenering, kabelgjennomføringer i torpedovegg, rusthull.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweep Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Taklukedrenering, kabelgjennomføringer i torpedovegg, rusthull.. Hvis det kommer fra taklukedreneringen, ville det ikke være fukt i taket også? Kabelgjennomføringer har jeg ikke sett på enda, da må jeg få tatt en titt på det. Veit du om eventuelt hvor jeg skal se etter rusthull, om det er en svakhet på bmw e39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ikke nødvendig vis.. Enkleste måte å finne ut av det er rett og slett å demontere panelet der det er fukt å se der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweep Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Ikke nødvendig vis.. Enkleste måte å finne ut av det er rett og slett å demontere panelet der det er fukt å se der.. Da skal jeg gjøre det og takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Av med pollenfilter og dekslet under der igjen. Se om det er vann der. Begynner og bli ganske vanlig med oppsamling av vann der på disse bilene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sweep Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Av med pollenfilter og dekslet under der igjen. Se om det er vann der. Begynner og bli ganske vanlig med oppsamling av vann der på disse bilene. Da skal jeg prøve å se der. Hvis det samler seg der, veit du årsaken til detta og hvordan jeg fikser det? Prøvde å gjøre som Kjexx sa, men fant ikke ut hvor det kommer fra. men fant ut at det renner langs hanskerommet, ganske høyt opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Pollen filteret da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå