Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei & Hå!

Har prøvet å annonsere produkter her på bimmers i et års tid, men annonsene blir slettet.

Har sett flere andre har samme problem, mens noen uten å nevne navn får fritt fram selge fritt!

Har prøvet å sende PM og Mail til Gunnar UTEN et eneste svar :)

Sendt x antall PM til R Andersen uten å få noe framgang, han selger jo forsåvitt produkter/ting selv...

Derfor tenkte jeg å lage en tråd her for å få litt fortgang i dette.

Vi som ønsker å annonsere våre produkter på Bimmers.no:

Hva må til?!?!?

Skrevet

Gunnar har planer for en egen forumdel for annonsører, men det har tatt litt tid, og man må bare vente til det er klart.

Det er enkelte som betaler for å annonsere her fra tidligere av, så de får fortsatt ha annonsene ute.

Skrevet

Forstår ikke helt problemet jeg heller, må jo være bra at firmar bruker bimmers.no som salgs sted da det også genererer brukere.

Spinninga går opp i vinninga :) man betaler jo for å være firma annonsør.

Er jo kjedelig å måtte lage ett eget BMW forum for å annonsere litt produkter man bruker tid, penger og krefter å utvikle.

Håper det kommer en løsning på dette snart!

Skrevet

Har selv forsøkt dette i godt over ett år nå uten å få noe annet enn en kald skulder. Jeg forstår at Gunnar har mye å gjøre og at ting ikke skjer over natten, men sett fra en annen side er dette veldig beklagelig for forumet sin del. Firmaet jeg er medeier i har et markedsføringsbudsjett, og de pengene går alle andre plasser enn til bimmers akkurat nå. Det er utrolig dumt spør du meg, jeg har vært på dette forumet i mange år - og det er uten tvil det beste forumet som finnes, uansett. For min del som firma er dette hovedmålgruppen - og det er ekstremt frustrerende å se at andre firma har avtaler fra tidligere av, mens vi som er "nye" ikke får det.

Og angående denne firmadelen som det nevnes her så er jo det positivt - det hadde vært utrolig bra om noen kunne komme med en fremdriftsplan eller noe slikt. Det er jo i alle sine interesse og få tilbud om BMW deler og relevant tilbehør til bil.

Skrevet

Litt offtopic, he-elt offtopic.... :stupid: måtte egentlig ikke.

--

Dette er egentlig et latterlig problem som håndteres beklagelig uprofesjonelt, kjedelig for noen som vil levere produkter til bimmers brukere.

Om man annonsere på finn.no, så får du kun en mail om at annonsen er slettet vent på en løsning.

Etter et halvt år/år har det ikke kommet noe løsning, så blir det frustrerende blant dem det gjelder.

Skrevet

Det er ikke helt off topic syns nå jeg da, skal man drive firma, og i tillegg virke seriøs, så må man skrive rett. Jobber med det selv, så det er bare et vennlig tips. Men bare så det er sagt, så kan jeg ikke helt se problemet med at firmaer får annonsere på bimmers.

Det må da være en mulighet til å tjene noen kroner for bimmers grunderne.

Håper du/dere får tillatelse.

• 4 months later...
Skrevet

Dette spørsmålet dukker opp fra tid til annen, og moderatorene svarer det samme. Jeg mener å ha lest at G vegrer seg litt for å "utvide" bimmers.no og det kommer av regnskapsmessige årsaker. Ved større kommersiell drift må man i gang med regnskap og revisor etc. Forstod at det har ikke G tid og kapasitet til.

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...