bmw520 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Har en Audi S4 C4 som jeg kommer til å selge, eller byttes i en annen dieselbil. Audien er dessverre verken strøken eller i tipp topp stand, men det er så og si ikke rust, noen blemmer på hver bakstolpe, og litt nede på førerdør tror jeg det var. den er ikke eu ok enda, men holder på med eu nå, pr d.d (23.06.13) Det kan følge med en del gromme trimdeler, da dette i utgangspunktet var et trimprosjekt, men det beror helt på åssen bytte det blir, for trim delene koster et antal kr dessverre Den byttes pga av mangel av tid, og har lyst på bmw igjen interessen er bmw diesel og mercedes diesel eller eventuelt en brukpar båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Er det sedan eller stv da? manuell\automat? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Pokker, glemt å skrive det da Men det er en Avant og 5 trins manuell. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Utkikk etter sedan jeg Har en e39 diesel for salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 Oki. kan ikke hjelpe deg da. Har avant serru Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Fant et bilde på pc`n idag, så da havna det jo her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rogerjensen Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Har en 530ia bensin. :$ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Kun diesel med 6er som er aktuelt dessverre. ellers så kan jeg jo like gjerne ha den selv da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Juni 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2013 Nye bilder og litt ny info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå