D.Toft Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 har ett lite problem. all lyd i høyre framdør og diskant i høyre bakdør er plutselig vekke.. har oppgradert til 16:9 navi og mk4 dvd spiller. problemene er der selvom jeg bytter tilbake til mk2 cd og 4:3 skjerm. tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Kan være defekt høgtalere, ledningsproblem eller forsterker problem. Du koblet vel vekk batteriet når du bytter om på spillerene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 dem har funket, inntil nylig da jeg byttet om. nei eg hadde batteriet tilkoplet er samme om eg slenger inn alt 4:3 systemet, ingen lyd fremme Hs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Problemet ligger enten i radiomodulen, i høytalerne eller i ledningene i mellom. Man bør, som todleif sier, koble fra batteriet før man begynner å jobbe på bilens el anlegg. Jeg gjør alltid det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2012 er redd det er radiomodulen, har desverre ikke en annen å teste me.. viewtopic.php?f=10&t=237103&start=30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå