poison_4 Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Heisann. har kjøpt meg en skadet E46 og ønsker derfor og kjøpe litt deler det jeg trener er: panser v sideskjerm(eventult begge visst noen ha facelift skjermer) Lyker forann(helst angel eys) frontplate forontfanger (m3 elelr m-teck 2) ønsker og kjøpe coilovers ønsker pedalsett til maunell da eg vill bygge om og alt som trengs for og få bygget den om:) trenger ratt med airbag trenger airbag til dashbordet er det noen som har så bare skrik ut
AlXz Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Har følgende: panser til coupe/cab Org frontlykter coupe (bosch h1) Org frontlykter sedan (bosch h1 det også tror jeg) Frontplate Org frontfanger med spredere, preface sedan Har 3 eiket m/sportsratt med airbag, strøkent (satt i 99mod sedan) Har airbag til dash fra sedan (engelsk bil) Har komplett 323iA delebil.
M3 Yngve Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg har dette. Panser ikke facelift, til sedan/ turing. Lykter sedan/ turing-ikke xenon. Air bagger. Front plata. Mulig front fanger org
runer Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Heisann. har kjøpt meg en skadet E46 og ønsker derfor og kjøpe litt deler det jeg trener er: panser v sideskjerm(eventult begge visst noen ha facelift skjermer) Lyker forann(helst angel eys) frontplate forontfanger (m3 elelr m-teck 2) ønsker og kjøpe coilovers ønsker pedalsett til maunell da eg vill bygge om og alt som trengs for og få bygget den om:) trenger ratt med airbag trenger airbag til dashbordet er det noen som har så bare skrik ut viewtopic.php?f=14&t=237607 Av det du skriver har jeg: Frontlykter med ettermontert Xenon. Panser.Til coupe Frontfanger m-tech2 med clubsport splittere. Komplett. Coilovers, Supersprint med TUV Pedalsett Ratt med airbag type sport med mulifunk. Airbag Mvh Rune Tlf 90974222
evovrs Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Har coilover, Pedalsett med slanger , rør og pumpe Airbag ratt Airbag passasjer ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå