Ulf64 Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 EY! Da blei det endelig E30 på meg som jeg har hatt lyst på leenge Her skjer det nok litt av hvert etterhvert ! Planen er å klemme til å bygge en ganske strøken herjebil som skal se fin ut men også bli sikkelig brukt Muligens en driftebil, hejebil.. Her er noen bilder av bilen som den ser ut nå! har alt begynt å demontere endel og fjærna noen kilo asfaltmatter og div..... Motor som sitter i nå er 320 som fort skal ut regner jeg med går til høystbydene.. (solgt) Planen er : Fixe karosseri først pusse og skjære vekk alt rust og smuss! sveise div rusthøl. bygge om dempertårna bak - heise tårna 8cm å lage størreplass til coilovere fra e36. få lagd ei karosserivippe å snudd bilen å skrapa den rein under. Sette i bur. Bygge om til e36 m3 forstilling å bruke e30 m3 hjulagere å nav bak. (5 bolt ) 325 bakstlling med alu foringer. K- sport coilovers til drift. e36 K-sport bremser. hydralik brekk pedalsett plexiglass vinduer carbon panser, bakluke, dash, dørtrekk + + fuelcell + masse mer når alt er prøvemontert å alt er på plass osv peller jeg alt av igjen og bilen blir bilen lakert avusblue
thorbis Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 der var gamlebilen ja. så jo veldig bra ut i gulvet da? hvordan var jekkfesta når du fikk ut teppe?
Ulf64 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 der var gamlebilen ja. så jo veldig bra ut i gulvet da? hvordan var jekkfesta når du fikk ut teppe? joa dey var ikke så værst faktisk !! er hul i hver side foran der du sa. og to bak inni hjulbua til bagasjen. men det trur jeg skal hvere greit å fixe
Ulf64 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Blei lei av og skrape asfaltmatter så jeg røska ut motor å gir idag + bensintank å litt småtteri tror jeg har finni alle rusthulla nå ! to foran å to bak så har litt å gjøre der snart. og noen bilder da fra kvelden...
thorbis Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 så veldig greie ut de hulla der da. har sett det langt værre hehe
Ulf64 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 så veldig greie ut de hulla der da. har sett det langt værre hehe jaja må vel forsterke der uansett til bur osv. fant et på finn.no som jeg skal hente imårra kasnje som hadde sitti i samma bilen.
Ulf64 Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 skjært ut resrvehjuls brønn og skarpa mer asfalt matter... !
Ulf64 Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Henta meg detta istad, så får se om en klare å få det isammen igjen og noe forsterka her og der
Ulf64 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Har vel noen timer forran deg her hehe hehehe ja her blire mage timer ja.. kan nok hende jeg må ha noen tips av deg å hehe
joachim sørlie Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 her må det følges med men ærlig så ville jeg kjøpt et nytt bur eller sendt det bort, lappe sammen utkappa bur er litt mer bilcross style.. min mening, men ellers har du god kok
Ulf64 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 her må det følges med men ærlig så ville jeg kjøpt et nytt bur eller sendt det bort, lappe sammen utkappa bur er litt mer bilcross style.. min mening, men ellers har du god kok Ja jeg vurdere det ganske høyt !! tror ikke detta buret blir noe fint eller bra egetlig. veit du om noen som selger ferdig rør til å sveises eller ? ferdig kappa
joachim sørlie Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 pedersen racing selger bur man sveiser inn selv, ikke er det så dyrt heller
Ulf64 Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 Gjort litt smått på kveldene nå. Fått ut helle dashborde varmeapperate hele ledningsnette pedalsette, bremsekraftforsterkern osv ! så nå begynner det å bli tomt å klart til å begynne på karosseri jobben ! ser fram til det fått fast plass inne på verkstede der jeg jobber i vinter også så har jeg litt bedre plass en hjemme i garagen der står m3'en til vinterlagering viewtopic.php?f=6&t=218358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå