Jimxd Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Jeg skulle prøve å fikse viskereleet mitt, fordi viskerne vil ikke viske ordentlig når jeg har den i posisjon slik at den skal viske variert. Så til min forskrekkelse så jeg at det manglet ett relee, noe jeg syns virket mystisk : Der hvor det rosa releet står mangler det på min, mange tjukke rød kabler som går opp i den. Noen som har peiling? Bilen er en 520i touring 2001 modell. Finner så mange setups på hvilke releer som faktisk er der, men ikke det jeg ser etter. Jeg har også drevet og søkt litt rundt på forumet om noen som har samme problem som meg med viskerne, at de ikke vil funke på variert visking. Bare å bytte hele releet sikkert. Regner med det er det som er problemet?
Xavi0n Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Kanskje det som er problemet, men viktig å finne ut hvilke verdier det skal være på det releet. Kan det være nr 12 hær? http://nettbutikk.gsbildeler.no/bilder/20473.gif
Jimxd Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Den som mangler eller den jeg har problemer med? Nr 12 har samme pinner som det er på visereleet
Xavi0n Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Det kan jo være at det du har problemer med er det som mangler, men jeg vil tro at hvis visterreleet hadde vert borte då hadde viskerne vært helt døde.
Jimxd Skrevet Oktober 21, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 21, 2012 Ja, de er ikke det. jeg tok ut releet, da virket ikke viskerne i det hele tatt. Men kan være noe med at den som er vekke ja. Men syns det var mye ledninger til bare den funksjonen. Tror det er noe annet. Bare røde ledninger til den nesten. Skal sjekke i morra hvilke pinner den har.
Xavi0n Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Hvis du finner ut verdien på releet som skal sitte der er det jo bare å stikke på biltema eller mekonomen å få tak i et nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå