Kjexx Skrevet Oktober 21, 2012 Skrevet Oktober 21, 2012 Vurderer salg av disse felgene da jeg ikke har tid til å pusse de opp. De er ikke skjeve bittelitt kantkjøring, ikke mer en at det kan pusses vekk. De 2 10" breie felgene har vært vakkert svart med sprayboks. Mye av det har gått av med høyttrykkspyler. De er helt rene. Vasket vekk alt bremsestøv og skitt. Så om man ikke vil ta seg bryderiet med å lakke de så er lakken på felgene bra bare en får av det svarte. Bare slipe ytterkanten en millimeter og fjerne klarlakken på kanten så er de bare å polere opp. De kan eventuelt natronblåses før salg mot et tillegg på 600.- +frakt.
Kjexx Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Ved nærmere ettertanke tror jeg at jeg beholder de.. Om ikke jeg får noe bra bud på de..
Hanspolden Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 okei, skal prøve å få tak i penger iløpet av helgen, du hærer fra meg! hvor holder du til?
Kjexx Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Er det noen som kommer å henter de?
Anbefalte innlegg