knut811 Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Hei. Har nå kjøpt meg ein bmw e34 som vinterbil. Har lyst til å få koblet opp us-blink på den (slik at blinklyset lyser svakt hele tiden:) Litt usikker på hvordan jeg skal gjøre det, meen hvis jeg hadde fått tak i en topolet pæreholder til blinklyset hadde det jo ikke vært no problem og få koblet det opp. Men veit ikke hvor jeg skal få tak i en topolet pæreholder til e34? Eventuelt om folk har andre tips om hvordan man fikser detta? mvh knut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kjøp nye lykter fra USA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 link ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xavi0n Skrevet Oktober 22, 2012 Share Skrevet Oktober 22, 2012 sjekk ebay Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut811 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 har leita fælt, men finner ingen aktuelle Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå