gbj93 Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 heihei Hatt et problem med at bilen (E36) har låst seg opp rett etter at jeg har låst den noen ganger før, men så ble det bare fint igjen så jeg tenkte ikke noe mer over det. Nå har den begynt å gjøre det igjen (eller gjorde det for det funker akkurat nå hehe)... når jeg låser den fra fjernkontrollen låser den seg opp igjen innen et sekund, om jeg gjør det maaange ganger kan det hende at den vil låse seg, men da kommer jeg alltid tilbake til åpen bil neste morgen. Eneste som har funket for meg har vært å låse den fra bagasjelokket (siden det er noe smuss i førerdør låsen så den ikke fungerer) men selv da har jeg funnet den åpen neste gang jeg sjekker. Alle gangene jeg har hatt problemer med dette har det vært skikkelig regnvær ut så kan det ha noe med vann/kondens å gjøre? eventuelt hva kan jeg gjøre for å forhindre dette? Men over til noe annet som irriterer meg og de jeg leier hybel av ganske greit er at alarmen nå går av i hytt og pine døgnet rundt! Dette har skjedd fleeeere ganger hver dag nå i 3 dager og jeg begynner å bli en smule lei... Kan vell sikkert ta ut en sikring eller noe, men vil helst finne feilen Håper noen har kjennskap til dette
gbj93 Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Husker fra forrige gang at jeg kom frem til at det mest sannsynlig var en microbryter i førerdøren, noen som vet mer om det eller om det kan være noe annet?
gbj93 Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 alt ble bra etter jeg tok av dør trekket og tørket bryteren en god stund med en varmepistol
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå