Jimxd Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Hei. Nå har jeg irritert meg over dette problemet lenge. Bilen min visker ikke på intervallvisking. Det eneste som skjer når jeg tar hendelen opp på intervall er at den visker 4 ganger så skjer ikke noe mer samma hva jeg stiller på hendelen. Tar jeg den opp ett hakk til så funker den fint. og siste hakk også. Var å prøvde ett annet relee uten hell. Så kan ikke være releet da. Kan det være hendelen som må byttes ut? Er det noen flere som har hatt samme problem? Det er ikke noen av modulene som har noe med viskingen å gjøre? Skal sis at det releet jeg prøvde var ikke nytt! Dette er en 520i 2001 E39 touring.
Jimxd Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Noen i Kr.sandsområdet som har lyst å låne meg deres så jeg kan teste om det er viskearmen ? Hadde vært til stooor hjelp!
bulvest Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Kan gjerne arrestere meg om eg har feil, men denne bilen har kun regnsensor. Så fungerer den ikkje så kan det vere den ikkje fungerer som den skal
Jimxd Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Da må jeg arrestere deg, om den har rein sensor hvorfor står det ikke i ustyrslista ? :S
S.Hafsmo Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Har du regnsensor vil du ha denne klumpen i ruta, under festet til speilet.
Jimxd Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Det har jeg. Og jeg har en liten prikk inni der. Og ett stort området som det er masse dogg på(noe jeg har lurt på kan være regnsensor . Kan ta bilde. Men jeg trodde det ville stå i utstyrslista om jeg hadde det? Da dummet jeg meg litt :S
Jimxd Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Det er en slik jeg har ja. Men denne er dekket med dogg.
bulvest Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Min regnsensor kødder big også. Men det var nok fordi eg var så dum eg polerte ruta mi med "rain off". Ikkje lett å vaske vekk igjen:-(. Regnsensor er jo vel og bra det men at der ikkje er mulighet til vanlig inntervall samtidigt er noko gape. Nokre har hatt hell med seg om dei nullstiller sensoren( må gjerast på eit bosch verksted?)
Jimxd Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Da har jeg funnet ut.. AT!!! Det ikke var noe feil i det hele tatt hele tiden. Jeg satt den på det nederste hakket . Da virket den hver gang jeg sprutet vann på ruta. Så det er ikke noe problem lenger, bare jeg som er uviten. Har alltid hatt den i den noen andre hakk osv. Men takk for innspill. da lærte jeg det også!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå