inglar Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 The Reference products are High End Car Audio Speakers designed for those seeking the most precise and realistic sound reproduction in their cars. True "top of the line" reference products in the field of Automotive Sound. Har desverre ingen bil å ha dette i nå. Selges med tungt hjerte, men til glede for ny eier. Fantastisk lyd. Det jeg selger her består av et fullt sett frontsystem med to ekstra delefiltere og to mellomtoner. Er minimalt brukt da det har stått i sommerbilen. Ta kontakt: kiminglar at gmail dått com eller 410 40 500
a100abt Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 Pris? Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
inglar Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 22, 2012 Det glemte jeg å skrive ja. Tenkte på 3.000,- Men det er lov å komme med bud.
a100abt Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 litt over hva jeg egentlig har planer om å bruke på anlegg per nå, men byr 2000 i alle fall. Hva eksakt er egentlig i pakken? 2 diskanter, 4 delefilter og 4 midbasser? eller er det endra til 3-veis sett med dedikerte mellomtoner og midbasser?
inglar Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2012 Det som selges er: 2 diskanter 4 mellomtone/midbass 6 delefiltere Det er ett delefilter per element. Skal du ha to komplette sett så mangler to diskanter og delefilter til de nye diskantene.
a100abt Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Disse er nå betalt, ny eier er meg Ny bil, blir en VW Caravelle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå