s_brådalen Skrevet Oktober 22, 2012 Skrevet Oktober 22, 2012 har noe deler jeg trenger å bli kvitt e30: 2 stk komplette m20m20. gi bud 1 stk m20b23 komplett. gi bud begge er med girkasse. gasser til 316. gi bud e39: 528 forstilling med styresnekke uten fjørbein. gi bud 528 bakstilling uten diff. gi bud grått taktrekk uten luke. gi bud div dører. gi bud rattstamme med multifunksjonsratt, litt slitt. gi bud bakfanger, cosmosswarz. gi bud. framfanger samme farge med spredere. gi bud 2000 moddel 520 eml gass spjeld. gi bud 2000 moddel innsug med dyser og alt til 520. gi bud abs styreenhet fra 95 til 98. gi bud pluss diverse styreenheter og el bokser her og der. e36: 1 sett frontlykter bra stand. gi bud 1 sett baklykter, noe lexus etterligning. gi bud bakfanger rød. gi bud 2 stk dører coupe med el vinduer og svarte trekk, 0 rust! rød. gi bud 2 stk sideruter bak coupe. gi bud tannstang. gi bud abs styreenhet. gi bud e32: komplett sportsinntreør i el, grått stoff. strøkne fremstoler. gi bud dashbord svart. gi bud. midtkonsoll grå. gi bud eml gass spjeld til m30b35 nesten nytt. gi bud framfanger med spredere. gi bud bakfanger. gi bud abs styreenhet. gi bud også satt det en klump mellom tannstang å ratt stamme, husker ikke hva det heter, har noe med servoen å gjøre. gi bud har også hjerne til 318 og 320 har sikkert noe mer småtteri også som jeg ikke kommer på nå bare å spørr. send pm med hva du vill ha bilde av så sender jeg pr e-mail. mvh
pitbullblondie Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Har du en prisantydning på: komplett sportsinntreør i el, grått stoff. strøkne fremstoler. gi bud..?? Hvor holder du til?
ronnyskretting Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Originale frontlykter e36 du snakker om her?
tjoms71 Skrevet November 3, 2012 Skrevet November 3, 2012 har du siderute til fører døren til touring e39 haster 94226342
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå