Gå til innhold

Flate deksel til Borbet A-Remotec-Brock B1-Kerscher SOLGT

Jørgen Lie
 Share

Anbefalte innlegg

Noe som kunne vært av interesse?

Deksel er av alu. Passer til 15", 16", 17" og 18"..

Her kommer bilder og info.

Da kommer det bilder av dekslene..! Faktisk usikker på hva de er laget av, men det minner om rustfritt stål. Synes de er litt for tunge til å være alu.. :-k

Uansett, pene deksel, som kun trenger lakk, evt poleres opp om man ønsker dette. Hull til festeskruer er laget koniske og bolter med forsenkningshode er med.

Bilder:

c5hqmahrn8t4eafae684.jpg

zktqoikmxpprcpkc2x17.jpg

q8s8b25w3vwe17hef304.jpg

Slik ser de ut på felger.

06.jpg

$(KGrHqV,!mEE8MRMnkU2BPTeYkRO1Q~~60_35.JPG

images?q=tbn:ANd9GcT6GaSQ_M6yExjkqzm-2EVB9JEtArrvM-B1DMPaMoimuyAHSSGDXZ2mhX4L

Selges 850kr inkl frakt (ikke oppkrav) evt fornuftige bud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pris er jeg usikker på enda.. Vil se de først.! Men en plass mellom 800-1200kr ser jeg kanskje for meg som aktuelt. Vokser vel ikke på trær disse heller.. Og de får jo gode gamle Brock/Borbet osv til å se MYE bedre ut ;)

Helst å selge de som pakke på 4stk ja.

Skruer til deksler tror jeg følger med.. Om ikke kan man jo bruke de som evt står på felger fra før, eller kjøpe nye vanlige blanke umbrakoskruer og bruke.

Med nøkkel regner jeg med du mener til evt orginale bolter? Det tør jeg heller ikke svare på. Venter på å motta de først før jeg kan svare spesifikt hva som er med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, se der ja :lol: Uansett så kan jeg matche prisen der da tenker jeg, kommer vel frakt og bamsemoms i tilegg der :) Trodde de var sjeldne i flat utførelse faktisk.. Så kom jeg over 4stk i går, og tenkte å skaffe de for å evt selge til noen på Bimmers som trengte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...