kimf Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Jeg kan fjerne ews for deg, men det er ingen vits å gjøre noe som helst før du får lest ut feilkoder som tilsier at det er noe feil med ews, når du tar diagnose, så ta en på ews3 boksen også.
Jokka Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Leste litt i den tråden. Men det gjaldt vel i hovedsak M50 motor med enkel eller non vanos. Jeg har jo M52TUB dobbel vanos, som minner mer om M54 motoren. Ut ifra hva jeg har forstått. Vet ikke om dette betyr noe. Oki, må sende hjernen til deg da eller? EWS3 boksen? Jeg har svært lite peiling på den elektronikken som sitter i disse bilene. Jeg har noen jern i ilden i forhold til å få en ny diagnose. Ellers blir det vel en tur til Jæger:S
hao Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Hvis jeg ikke har lagt ut feil tråd så er det M52TUB det er snakk om, og som du sier selv ligner på M54
kimf Skrevet November 23, 2012 Skrevet November 23, 2012 Kan hjelpe deg med et litt enklere diagnose program som også er veldig enkelt å installere i din windows x64, det fungerer med kabelen din.
Jokka Skrevet November 23, 2012 Forfatter Skrevet November 23, 2012 Linken går til M52B28 med M50 innsug, EWS delete og justering. Hvilket program er det? Skal prøve med den emulator saken for XP, men jo flere alternativer jo større er jo sjansen for at jeg får det til å funke på en måte. Setter virkelig pris på all hjelpen dere kommer med:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå