bmw-520i Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 vurderer å selge bruksbilen da jeg vil ha noe annet. bilen er i god stand når det gjelder motor å kasse er ikke noe ny bil så den har en bulk i passasjer døren å ellers steinsprut sånn som kommer uansett. den har skinn interiør som er i grei stand. bilen har fått litt nye deler. ¨ nye deler. vannpumpe vannventil termostat varmeregister nye kjøleslanger nye reimer nytt termostathus nye pakninger på innsug å eksosmanifold nye ventil tettninger juster ventiler byttet toppakning byttet olje ver 7 tusen (motor ser ny ut inni, kan kjøre 5000 uten oljen blir svart) oljeskift på automat kasse km 218 tusen. nytt hjullager høyre side bak nye eksos heleveien fra motor bygget om fra mekanisk vifte til el vifter med termostat på 92 grader. ny radiator fra 750 dynamo på 140 amp nye frontlykter følger med vinterfelger å sommerfelger negative ting med bilen.(dette er ingen nye bil) rust inni hjulbuen fremme overflade rust rust i jekkefester fremme(jeg kan sveise dette men da vil prisen bli litt høyere) mangler venstre hanskerom rust nederst på dørene overflade rust bilen er kjørt 255 tusen nå å har mange år igjen. hva er denne bilen vert sånn som den er nå? prisen jeg tenkte å legge den ut for er 35 tusen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Partygamer Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Skal ikkje skryte på meg at eg har så stor peiling på pris og verdi, men trur at om du legger ut bilen for 35 000,- vil den gå rimelig kjapt! Ville heller satsa på å legge den ut litt dyrere, 40-45, kanskje til og med 50 000,- til å begynde med Fin bil! Skal ikkje vere vanskelig å få solgt den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Skal jeg være ærlig så tror jeg bilen er verdt en del mer for deg enn for alle andre. Spesielt e32 735 og e34 535 ligger ute for hva man kan regne med å måtte bruke på de i året i vedlikehold.. Jeg kommer ikke til å selge 535'n min på leeenge, av nettopp den grunn. Verdt mye mer for meg enn resten av verden. Så mange ti tusener og hundrevis av timer jeg har bryt på den, blir prisen langt høyere enn noen er villige til å betale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Skal jeg være ærlig så tror jeg bilen er verdt en del mer for deg enn for alle andre. Spesielt e32 735 og e34 535 ligger ute for hva man kan regne med å måtte bruke på de i året i vedlikehold.. Jeg kommer ikke til å selge 535'n min på leeenge, av nettopp den grunn. Verdt mye mer for meg enn resten av verden. Så mange ti tusener og hundrevis av timer jeg har bryt på den, blir prisen langt høyere enn noen er villige til å betale. dette er andre gang jeg legger den ut for salg men av ein grunn trykker jeg alltid fjern på finn etter en uke^^ å så bestiller jeg noen nye deler klarer rett og slett ikke å selge den av en grunn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå