Disaster Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hei. Lurte på om det var noen luringer der ute som har rabatt/gode priser på schmidmann ? Send svar på pm om ønskelig. Mvh marius Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Alle medlemmer av BMWccn.no !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Viste ikke det jeg, kan hende noen får bedre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 hvorfor ikke GS? der får man gopris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Ja, men vil ha orginal alpina fanger til e30. Det har de ikke der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
taxibjørn Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Selvfölgelig der også med BMW ccn medlemskap !!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Gs er ikke noe problem med rabatt. Kunne tenkt meg en litt snillere pris på alpina fangeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Hehe, kan høre litt rundt jeg, kanskje jeg kan skaffe deg en billig bor du langt fra oslo/ Lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Jeg bor i Porsgrunn. Om du greier det kommer jeg gjerne til Oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 KOED har også orginal alpina-fangere til både pre og facelift. Rimeligere enn Schmiedmann har.. I alle fall sist jeg sjekket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Var det jeg hadde tenkt på. Men var usikker på om den var orginal. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Akkurat samme varene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Da er valget lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bipbapbarra Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Erfaringsmessig så er ikke Schmiedmann gutta vanskelige så spør pent ville jeg gjort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Erfaringsmessig så kommer Schmiedmann med et "tilbud" som er mere enn hva koed tar i utganspunktet. Ergo, får man en liten rabatt hos Koed også, kommen man ENDA billigere ut av det. Erfaringsmessig så er Schmiedmann ufattelig treig til å sende varer, dårlig serviceinnstilt og litt for useriøs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå