Robkill Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 Bilen selges pga. andre prioriteringer. Det er en 91mod orginal 535i i helt Ok. stand. rust og riper finnes her og der slik at den krever noe stell for å bli en pen bil. Bilen har tusla 243tusen. Pris: 25.000,-\bud. Bilen står i Akershus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 tomat eller manuel og er motoren fin stand eller slitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2012 Dette er en av de rundt fem tusen produserte med manuell orginalt. Motoren har ikke brukt en dråpe olje de 15k Km. i mitt bruk, og den sviver rent og pent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Oktober 23, 2012 Share Skrevet Oktober 23, 2012 pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 har du Bilder av Interiør ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvordan felger følger med? Ser den skal på EU og 5 mnder, går den igjennom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 De som følger med! hadde planer om å pusse dem opp, men ble til at jeg slang dem på bilen før det skjedde. Feilene som ble påpekt ved siste EU-kontroll i juni 2011 var bremseskiver bak og signalhorn! Utover det var det ikke noe å klage på, og med tanke på at bilen ble brukt veldig lite sist vinter blir jeg forbausa om den ikke går gjennom i Mars 2013. Servicedeler som har blitt byttet i nylig tid er klosser og skiver i front, samt en bensinpumpe. Litt bilder av interiør da jeg har fått en del henvendelser på det over PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Bortsett fra Felga så er jo interiøret så å si i Perfekt stand Det liker Vi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvor er det rust? Noen rusthull?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Hvor er det rust? Noen rusthull?? Rusta er i hovedsak på nedkant av dører, såvidt jeg kan se er det ikke gjennomgående foreløpig, men det bør tas for å hindre videre dannelse. Ellers er den rusten i nedkant av tanklokket samt på kanten av bakluka! Igjen overflate. I bunn og grunn standar e34-rust. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Det kan forresten følge med et Supersport senkesett med Tüv, fjører og dempere! Aldri brukt, kun åpna esken å titta på det. 50\35mm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dapp Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Kan du sende meg en pm med bilder av rusta? Også litt mer info som bremser osv! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2012 Kan ta bilder av rusta i morgen, og legge det i tråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ViggoHaugen Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Meget interessert her, mulig å hente i helga? Skilta står på?=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Jeg skal få svart på alle PM'ene utover dagen, blir bare litt for mye å ta samtidig. Her kommer bildene av rusta som lovt. En gjenganger i spørsmålene er dog om bilen er i kjørbar stand osv. i den dur. Bilen er bruksbilen min, så den er i bruk hver eneste dag! Ingen ulyder eller annet skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå