HenningWT Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Selger min BSR PPC3 pga overgang til Ecotune. Selges pga programvaren til BSR ikke støtter fjerning av partikkelfilter og de heller ikke selger downpipe til min bil. Har vært strålende fornøyd med den det 1,5 år jeg har hatt den. Den gir 249 hp og 512 nm, en meget god opplevelse Se forøvrig poster her på forumet om BSR. Bilen kan gå i nødmodus om den kjøres hardt med automaten i Sport. Om du ikke gjør det fungerer den optimalt. Kjører nå originalt i påvente av pakken fra Ecotune og det er som å kjøre en sur, gammel sugediesel i forhold. Ring, pm eller sms for spørsmål. Finnkode: 37947550 Henning Tlf 91551157 Kan hentes på Bryne eller sendes mot forskuddsbetaling
Bipbapbarra Skrevet Oktober 23, 2012 Skrevet Oktober 23, 2012 Ikke for å ødelegge men såvidt meg bekjent så er PPC boksen låst til ditt chassinr
Hankook Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Om den er brukt så er den låst til ditt chassinr. Ihvertfall er min det. Sent from my U9200 using Tapatalk 2
HenningWT Skrevet Oktober 24, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2012 Hmm, bummer.. Om så er tilfelle så får den legges nederst i skapet og glemmes Annonsen utgår Edit: har sendt en "sint" mail til BSR og bedt om en redegjørelse på om det stemmer at mine 9.000 som jeg ga for denne i sin tid er å anse som bortkastet eller om de er villige til å se på en løsning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå