ronnyskretting Skrevet Oktober 24, 2012 Skrevet Oktober 24, 2012 Har akkurat tatt over en 94 316 compact. Varmeapparatet fungerer kun på4, altså på fullt. Noen som vet hva som må fikses for at alle trinna skal funke? Takk for svar.
joakimh Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 er ikke helt sikker på hvordan vameapperatet på e36 er. men at veldig ofte så er det vifte motstanden som eg gåen når den bare fyngere på 1 trinn.
ronnyskretting Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 25, 2012 Okei, takk for svar. Er ingen spesialit på bilelektronikk. Er det noen som gidder forklare hvor viftemotstand ligger og ser ut. Eventuelt legge ved et bilde. Hadde satt utrolig stor pris på hjelp:)
joakimh Skrevet Oktober 25, 2012 Skrevet Oktober 25, 2012 Okei, takk for svar. Er ingen spesialit på bilelektronikk. Er det noen som gidder forklare hvor viftemotstand ligger og ser ut. Eventuelt legge ved et bilde. Hadde satt utrolig stor pris på hjelp:) google er din venn Den er å lokalisere på venstre side rett bak hanskerommet i E36. Selvom google finner mange ymse påstander om at den finnes bak høytaler på førersia, høyre over gasspedal etc.. (antagelig blander folk med andre mod ellerno...) kilde http://mikeys.blogg.no/1254278021_bmw_e36_viftemotstand.html du kan også prøve og gjøre som han som skriver den bloggen vis du er trygge nok på loddingen din
ronnyskretting Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2012 Var veldig informativt. Tusen takk for hjelpen joakimh:)
ronnyskretting Skrevet November 5, 2012 Forfatter Skrevet November 5, 2012 Fikset nå. Men fant ut at det er litt forskjellig fra bil til bil her. Skulle ta motstanden fra min e36 touring og sette over i compacten min. På touring lå det veldig lett å komme til. Skrudde bare ned hanskerom og der lå motstanden ned på venstre side inn mot vifte, mens på compacten lå det helt bakerst inn mot torpedovegg og var helt jævlig å komme til. Men fikk ordnet det til slutt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå