bmw kjetil Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Motor: * Fabrikkny orginal BMW topp, portet og mirafrest av PPF * Sveiste vannkanaler i topp av PPF * hd vipper * Kraftige ventilfjærer og retainers steg 2 * Emen 286/286 grader turbokam, 11 mm løft z45 * DBilas Dynamics justerbart kamdrev * ARP studs toppbolter * BMW M20B25 motorblokk, 84mm borring * Cooper ring pakning * Smidd veiv fra m21, 81mm slanglengde * Hprofil stålråder 130mm * Smidde JE Racing lavcompstempler, komp. forhold 8:1 * Balansert veivparti * rustfrie ventiler * Vektjusterte råder og stempler * PPF Forsterkningsplate i bunn av motor * m21 oljepumpe * race termostat 65 grader * komp forhold 8.5.1 Innsprut/tenning: * electromotive tec-gt * WasteFire tenning (3 stk dobble coiler) * 4 bar map sensor * Aeromotive justerbar bensintrykksregulator * 6 stk Siemens 1000cc dyser * 2 stk Bosch 984 bensinpumper (rekker til ca 1000hk) * Catch tank for bensin i reservehjulsbrønn * Spesiallaget alu fuelrail med AN-6 tilkoblinger og slanger Turbo/grenrør/Intercooler/Innsug: * 6-1 Grenrør, laget i syrefast rustfritt, polert * comp ct4 billet turbo * tial 46 mm wastgate * TurboXS High Performance dualstage boost controller * Spesiallaget "as large as possible" intercooler, High Flow * Spesiallaget alu innsug * Wilson 80mm spjeldhus * PPF 50mm dumpventil * ppf race luftfilter * custum oljecatch med filter * griffin racing radiator med den største spal vifta * stålomspunnende slager med earls koblinger på bensin/olje * stor setrab oljekjøler Drivlinje understell * Forsterket Sachs 618 trykkplate * 4 puck sinterlamell * ZF M3 E36 girkasse * Hardyskive fra M5 3.8l * Mellomaksel fra 325E * M3 25% diffbrems, 3.25 utveksling * xyz 355mm og 310 mm med 6 stempla calippere * k-sport drift spec coilovers * tårn stivere foran of bak * carbon panser *carbon bakluke *carbon dtm speil ventilerte *carbon nyrer grill og skiltplate holder *omp stoler og 4 punkt seler *gs girkasse fester. nye foringer i bakstilling * compomotive 8 og 9*18" *bbs lemans replica 9.5*17 ++++++ er masse mer hehe bremset 627 whp og 818 nmw hos volden racing. dette på 2 kg og e85 bremse papirer på flere bremsinger motor gått maks 7-800km bilen fremstår som strøken og i veldig bra stand! prisantydning 149k mvh kjetil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fixfax Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har ikke 150k, men må spørre hva streng benk er, en benk skal jo bare måle effekt/moment. er ikke benken kalibrert mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har ikke 150k, men må spørre hva streng benk er, en benk skal jo bare måle effekt/moment. er ikke benken kalibrert mener du? litt usikker,men veit om at det er blitt bremset 100 hk mer i dynapack vs den rulla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTjerbo Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Hallo. Intressert i å bytte mot en Mazda RX7 FD3S? 651hk 834nm, 2JZ GTE motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Hallo. Intressert i å bytte mot en Mazda RX7 FD3S? 651hk 834nm, 2JZ GTE motor sleng opp noen bilder å info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTjerbo Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Bil: Mazda RX7 FD3S 1993 eller 94 Nylakkert i juni C-west styling Har nytt Blister widebody kit liggende Motor: 2JZ-GTE 651 hk og 834nm på 1.6 med E85 Org innmat i topp og bunn Rustfritt grenrør T4 flens Husker ikke akuratt hva turboen heter, men er precision ar 0.68 eksos hus og ar 0.78 kompressorhus. Noe rundt 7075 kanskje? 38mm tial wastegate 875cc siemens dyser Top side fuelrail 2stk an-8, 1 stk an6 Aeromotive a1000 btr 3" alu intercooler 50mm tial dumpventil Stor dualpass alu radiator 28" x 3.75" x 4" nascar oljekjøler Modifisert org innsug 6stk coil på plugg Nytt ledningsnett kun med nødvenige stikk AEM V2 datasprut Ny vannpumpe med bedre propell Walbro 445l/t intank bensinpumpe ATI svingningsdemper Drivverk: R154 girkasse ACT 4 puck lamell ACT 1000nm trykkplate Custom mellomaksel Understell: Bilstein coilovers Modifiserte spindler for mer sving Interiør: Sparco stoler LMS 4 punkt seler Sabelt ratt Snapp off Pedersen bur Defi målere Selv lagd dashbord og midtkonsoll Hydraulisk brekk Alt av ledninger er lagt opp nytt, samme med bremserør Olje slanger og bensinsystem er an rør/slanger/koblinger Har 10stk zito tokyo 17" x 9" og 4 stk zito wp789 17" x 8" Er mulig jeg har glemt noe Spola ut alle gira på rudskogen, så trenger ikke mer effekt Bilen veier jo bare 1000kg Wide body kitet er likt som dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandaker55 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 bremset hos protrim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2012 bremset hos protrim? ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 byttet plugger og satt i nytt batteri så bilen leveres fiks ferdig turnkey Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 bud mottas Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet November 22, 2012 Forfatter Share Skrevet November 22, 2012 skjermer og lister får ny lakk til helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Desember 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 21, 2012 jule bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaTTi Skrevet Januar 4, 2013 Share Skrevet Januar 4, 2013 her denni gått i hov? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Januar 5, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2013 det har den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw kjetil Skrevet Februar 18, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2013 bump... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå