Tynes944 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Ønsker å kjøpe datasprut som er plug and play til m20b25 preface! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 du ga deg til slutt? hehe er vell ikek så mye å få til preface, pga triggerfølerne på svinghjulet osv. hadde jeg vært deg hadde jeg fått tak i facelift led nett og triggerhjul foran på veiva.. da får du kjøpt mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har litt lyst på sprut ja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Vet at Haltech har levert noe som passer rett på m20b25 preface, å finnes vel noe annet også så får vente å se om det blir noe respons her på det. Om det ikke blir det blir det enten turbochip eller faceliftnett med sprut.. Men får se. Å jaa jeg er fortsatt fullstendig klar over at sprut er bedre enn turbochip siden noen helt sikkert kommer til å kommentere det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 aldri hørt om haltech til preface b25. Kjøp deg et facelift-nett du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 link G4 støtter triggersystemet på preface. og anbefales må lage led nett men. kan være behjelpelig med det jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Oktober 25, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2012 Har du hatt G4 selv? Vet du hvem som selger det Morten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Har g4 i bilen nå.. Tja, hør med krb, kimmit og ordner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 krb er hvertfall forhandleren i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
integrale8v / ELS Tuning Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Selv om Vipec/Link G4 har støtte for den sensor patenten som er på preface. (2 stk på svinghjul) Kan eg ikke si med sikkerhet at det er støtte for preface m20b25 pga de modusene er for spesifikke antall tenner på svinghjulet. Så for å si det med sikkerhet må noen ta seg bryet med å telle antall tenner på et svinghjul. Ellers med tanke på å lage Pnp til den motoren må en bruke Vipec pga de har sterkere dysedrivere kontra Link G4. (en av få forskjeller). (dette pga dysene er kobla 3 og 3 på m20) Eg kan lage Pnp adapter til deg om du ønsker det, bare ta kontakt på PM om ønskelig. Har liggendes et brukt som er fint til m20 pnp . Hvis det er støtte for orginalgreiene så er det bare å bruke det, ellers må du montere 60-2hjul og sensor. Men den sensoren har samme kontakt så kan bruke Preface nettet uasnett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 PM sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå