Gå til innhold

BMW 525 ix .1992 modell

4x4fan
 Share

Anbefalte innlegg

Hei

Tenkte å prøve å selge min bmw 525 ix , automat som er en 2.5 liter -24 ventiler (vanos), gått 245000 km , chipa og effekt anlegg, årsavgift er betalt men selges begrunna at jeg ikke kan sveise å det må gjøres før den kan bli eu godkjent.

Bilen har sort m5 skinn intriør som er pent i skinnet, ikke noen hull eller store rifter å stor utstyrs pakke orginal fra bmw.

Jeg har kjøpt inn flere nye deler og det følger med sommer og vinterdekk. Sommerdekka er 235/35-19 front, å 265/40-19 bak på m6 felger.

Det som er kjøpt inn nytt er, nye front skjermer H/V, nye kanaler H/V, nye bakhjul skjermer H/V,

nytt vidusviskere H/V , Lykte sett front H/V , Grøftelykter H/V , Fjører H/V bak , komplett bremser rundt helle bilen med rep sett på tromel sette bak , lister under dører og sikkert noe jeg har glemt men ønsker 30 tusen for alt ,om noen har interesse kan de ringe på 40324669

7i03omvu0j6z75v7psds.jpg

amsmuucum76pqolvorj5.jpg

idixsteiz5xo5zynwlyl.jpg

r0d1her1gaxbx7bayezo.jpg

zrfj1e662dti33pekd4q.jpg

m1nqoobnlsqxwpmxbc19.jpg

zanwvak6b0k6dgwp0xer.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du , hadde håp om bli kvitt alt på en gang, men kan selge intriøret komplett men da vil jeg ha 10 tusen pr dags dato, er elektriske justeringer på de.

Dør panel front H/V , stoler H/V,baksete ,og dør panel bak H/V følger jo naturligvis med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja regnet med det ,men vil først prøve og bli kvitt noe sammen men hvis det ikke er noe interesse for det så deler jeg opp bilen å selger skrue for skrue:) sier fra når jeg har kommet så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Rundt den 20 november vil jeg legge ut alt av deler og pris på m5 interiør og ,masse nye deler og masse orginal deler fra denne e34-525 ixa m modellen, stasjonsvogn.

Bilen er komplett så kan nok fikse det meste .

ER STUDENT SÅ HAR IKKE MULIGHET Å SENDE TING I POSTEN MED POSTOPPKRAV.

NOE AV DET SOM ER NYTT:

KOMPLETTE BREMSER RUNDT MED FJÆRER SETT

FRONT SKJERMER

KANALER

LYKTER KOMPLETT FRONT MED GRØFTELYS

HJULBUER BAK

235/45-45 - 265/19-35 BAK PÅ M6 FELGER(ORGINALE)

LISTER UNDER DØRER

FRONT VISKERE

FJÆRER BAK

SIKKER MASSE MER JEG IKKE KOMMER PÅ+++++

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...