4x4fan Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 Hei Tenkte å prøve å selge min bmw 525 ix , automat som er en 2.5 liter -24 ventiler (vanos), gått 245000 km , chipa og effekt anlegg, årsavgift er betalt men selges begrunna at jeg ikke kan sveise å det må gjøres før den kan bli eu godkjent. Bilen har sort m5 skinn intriør som er pent i skinnet, ikke noen hull eller store rifter å stor utstyrs pakke orginal fra bmw. Jeg har kjøpt inn flere nye deler og det følger med sommer og vinterdekk. Sommerdekka er 235/35-19 front, å 265/40-19 bak på m6 felger. Det som er kjøpt inn nytt er, nye front skjermer H/V, nye kanaler H/V, nye bakhjul skjermer H/V, nytt vidusviskere H/V , Lykte sett front H/V , Grøftelykter H/V , Fjører H/V bak , komplett bremser rundt helle bilen med rep sett på tromel sette bak , lister under dører og sikkert noe jeg har glemt men ønsker 30 tusen for alt ,om noen har interesse kan de ringe på 40324669 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 selger du det svarte skinn intriøret eller. hvilken pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4fan Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Hei du , hadde håp om bli kvitt alt på en gang, men kan selge intriøret komplett men da vil jeg ha 10 tusen pr dags dato, er elektriske justeringer på de. Dør panel front H/V , stoler H/V,baksete ,og dør panel bak H/V følger jo naturligvis med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 ok har sedan vet ikke om intrøret bak passer over fra stasjonvogn til sedan men tenkt mest på frem settene jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4fan Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ja regnet med det ,men vil først prøve og bli kvitt noe sammen men hvis det ikke er noe interesse for det så deler jeg opp bilen å selger skrue for skrue:) sier fra når jeg har kommet så langt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus bimmer Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 okei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZayteX Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Hvis det blir sådan at du skall plukke den ned å selge den i deler så si i fra, skulle gjerne hatt en god del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4fan Skrevet November 11, 2012 Forfatter Share Skrevet November 11, 2012 Rundt den 20 november vil jeg legge ut alt av deler og pris på m5 interiør og ,masse nye deler og masse orginal deler fra denne e34-525 ixa m modellen, stasjonsvogn. Bilen er komplett så kan nok fikse det meste . ER STUDENT SÅ HAR IKKE MULIGHET Å SENDE TING I POSTEN MED POSTOPPKRAV. NOE AV DET SOM ER NYTT: KOMPLETTE BREMSER RUNDT MED FJÆRER SETT FRONT SKJERMER KANALER LYKTER KOMPLETT FRONT MED GRØFTELYS HJULBUER BAK 235/45-45 - 265/19-35 BAK PÅ M6 FELGER(ORGINALE) LISTER UNDER DØRER FRONT VISKERE FJÆRER BAK SIKKER MASSE MER JEG IKKE KOMMER PÅ+++++ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå