Raastad Skrevet Oktober 25, 2012 Share Skrevet Oktober 25, 2012 hei, har mistet nr til en person i arendal/kristiansand område! han har en grønn metallic e36 coupe 325 med 2.8L motor! lyst vader interiør! ganske pen bil! mistet nr hans da jeg har knust tlf i dag! å husker ikke hva han heter! skal muligens gjøre en bilbyttehandel med han=) noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Slettes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 virket kjent den bilen ja, skal tenke litt mulig jeg kommer på det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Fint! Måtte gi beskjed idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 når han var her å så på bilen min hadde han med seg en mann på rundt 40 som hadde en e34 m5 turbo:) noen som vet hvem det kan være neddi der da?? Den grå M5 turboen som er å jækli strøken ? for da kan jeg sikkert skaffe det nummeret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 D kan stemme! Han var med å så på min! Så kunne jeg ringt han og spurt.? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 Har snakkt med en kompis jeg trodde kjente han, men han visste ikke så mye mer enn meg Sorry! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Doh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Raastad Skrevet Oktober 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2012 Snakket med han istad:) takk den som ringte han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå