kjetilbm Skrevet Oktober 26, 2012 Share Skrevet Oktober 26, 2012 18x8,5" felger til E34/E39 selges. Innpress: ET15. Foran: 215/40-18 - Nye dekk høsten 2012. Mye mønster igjen Bak: 225/40-18 - Tipper 2-3mm i midten. Noe mer slitt i innerkant. Div kantkjøringsmerker, skraper og lakkflass. Mangler senterlokk. Pris: 2000,- ferdig prutet! Dette er billig! Må hentes i Tønsberg. Bakfelger Fremfelger Felg 1 Felg 2 Felg 3 Felg 4 Framdekk Bakdekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Desember 4, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2012 Akkurat hatt hjula på dekkverksted for å sjekke balanse. Alle fire er helt fine. Førstemann med 2000,- får de. Vil påstå at dette er veldig billig for fire kurrante felger med to nye dekk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2013 Lagt til mer info i første post (bredde og innpress). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steinar.K Skrevet Januar 2, 2013 Share Skrevet Januar 2, 2013 Prøvd og skrive svar 3 Ganger, men det blir borte?:s Uansett, jeg er interesert, må bare bli kvitt felgene mine først. Tar kontakt så fort jeg blir kvitt dem, du trenger ikke å holde dem av altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 5, 2013 Share Skrevet Januar 5, 2013 Solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetilbm Skrevet Januar 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2013 Fortsatt til salgs... edit 06/02-13: SOLGT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå