Tore_S Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Må da dessverre selge min 540ia da tiden ikke strekker til for å få denne i den stand den fortjener.... Noe rust, dørstokker bør byttes... Klarte å lage et jævla stygt hull i ene dørstokken da jekken gikk til helvetet under hjul bytte.... 270 000km, eu ok til mars 2013 Alle bremseskiver og klosser er bytta Det meste av deler foran og bak er også bytta, nye støtdempere bak og fjærer foran og bak! Har kjøpt nye støtdempere foran og støtdemper lager bak( eller hva det nå heter det som støtdemperen sitter i øverst) Grått skinn, baksetet er ikke bra! Bilen går meget godt, morsom bil til en billig penge.... Kunne tenkt meg ca 30 000,- for denne da det er en del som bør fixes! Det er også bare å komme med bud Bilen befinner seg på Namdalseid i nord Trøndelag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet Mars 5, 2013 Share Skrevet Mars 5, 2013 Vet det er lenge siden, men har du denne ennå...? Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Coretrax Skrevet Mars 6, 2013 Share Skrevet Mars 6, 2013 Det lurer jeg oxo på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 8, 2013 Share Skrevet Juni 8, 2013 Denne skulle jeg hente for lenge siden og da ble den solgt rett før jeg fikk henta den:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå