zachariassen Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Har kjøpt en dice mbr 1500 til min e46. Hadde ikke cd veksler fra før så jeg kjøpte en cd veksler kabel fra Bmw men den var det bare en 6pins kontakt på. Fra dice'en er det to kontakter. En seks pin og en tre pin. Hva gjør jeg med den tre pins kontakten? Må da være noen som har gjort dette før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ledningene på 3pins kontakten kobles til: rød til pluss, svart til minus og hvit til I/K-bus. Den enkleste løsningen er å klippe bort 3pin kontakten og koble ledningene innpå hovedkontakten på radioen med strømtyver eller noe sånn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Det gjorde jeg nå og iphone vil lade men det er egentlig det eneste som skjer. Virker ikke som cd spilleren får kontakt med dice'en i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Har du koblet I-bus på riktig plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg koblet den til ledningen som var grå med gule streker bak på spilleren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 27, 2012 Share Skrevet Oktober 27, 2012 Pinne 7 hvis du har denne 17pins kontakten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Oktober 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2012 Ja det stemmer. Fortsatt ikke noe liv i den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Den går bare inn på vanlig cd når jeg trykker på cd-knappen på spilleren. Virker ikke som den får kontakt med dice'en. Ser det lyser grønt og blinker rødt inne i dice'en og iphone lader når jeg kobler den til med kabel, men det skjer ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740AV Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Prøv å koble fra batteriet i mere enn 30sek. Noen headuniter trenger en reboot for å kunne lese nye enheter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet November 5, 2012 Forfatter Share Skrevet November 5, 2012 Er selve dice'en det er noe galt med. Prøvde den i en annen bil og virket ikke der heller. Men dice'en fra den andre bilen virket i min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet November 19, 2012 Forfatter Share Skrevet November 19, 2012 Da har jeg endelig fått Dicen til å virke men mikrofonen virker ikke! Prøvd med en annen mikrofon til dice også men skjedde ikke noe da heller. Noen som har vært borti det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zachariassen Skrevet November 20, 2012 Forfatter Share Skrevet November 20, 2012 Eller noen som vet hvor jeg kan få fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå