jan magnus Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Jeg har 2 felger som lekker rundt felgkanten på baksiden. Noen som har efaring med drtte ? Er det felgen eller dekket det er noe galt med ? Felgene ser heller ikke skakke ut .. Skumtoppene er der det lekker.
todleif Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Ingen erfaring med dette, men rekner med at dekka må av. Sjekk både dekk og felg. Er det ok, er det vel berre å montere dette på rett måte.
a100abt Skrevet Oktober 27, 2012 Skrevet Oktober 27, 2012 Oftest skjer dette pga uren felgflate. Dekket må løsnes, ikke nødvendigvis av, og felgkant renses for dritt... Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
ReiRud Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 Hvis du vet det er rundt dekk/felgkamt det er lekkasje så kan du sjekke om lakken er "løs"? Har hatt det problemet på noen få kundebiler, men lekkasje er lekkasje.. :/
NeonMuffler Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 løsne dekket igjen, vask innvendig kant, og smør på GODT med den luben man bruker ved dekkmontering, da skal det bli tett. har hvertfall funka hver gang jeg har gjort det.
jan magnus Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2012 løsne dekket igjen, vask innvendig kant, og smør på GODT med den luben man bruker ved dekkmontering, da skal det bli tett. har hvertfall funka hver gang jeg har gjort det. håper på å slippe å kjøpe nye dekk så da tester jeg det først. skikkelig mas å oppdage det nå rett før snøen kommer.
a100abt Skrevet Oktober 28, 2012 Skrevet Oktober 28, 2012 løsne dekket igjen, vask innvendig kant, og smør på GODT med den luben man bruker ved dekkmontering, da skal det bli tett. har hvertfall funka hver gang jeg har gjort det. håper på å slippe å kjøpe nye dekk så da tester jeg det først. skikkelig mas å oppdage det nå rett før snøen kommer. Slik som bildet du har lagt ved, må dekket være eldgammelt og helt oppmorkna om det skal være årsak til lekkasjen. Som nevnt, av flere, få løsna dekket og gjør rent. Dette er et veldig vanlig problem. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2
jan magnus Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 løsne dekket igjen, vask innvendig kant, og smør på GODT med den luben man bruker ved dekkmontering, da skal det bli tett. har hvertfall funka hver gang jeg har gjort det. håper på å slippe å kjøpe nye dekk så da tester jeg det først. skikkelig mas å oppdage det nå rett før snøen kommer. Slik som bildet du har lagt ved, må dekket være eldgammelt og helt oppmorkna om det skal være årsak til lekkasjen. Som nevnt, av flere, få løsna dekket og gjør rent. Dette er et veldig vanlig problem. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 det kan godt hende. har ikke skjekket datomerkingen, dette er dekk jeg fikk med bil som jeg kjøpte i år, så jeg har ikke sett på de før nå. får ta de av og prøve å montere de på nytt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå