Gå til innhold

E30 s54b32 ++ selges.


andreee
 Share

Anbefalte innlegg

Perfekt combo av bil og motor selges, virkelig mye morro for pengene!

Kjørte 1 dag på rudskogen i sommer, aldri problem med temp.

Info:

Motor:

S54B32, 2002 modell ca 62.000km.

Vanosblokkeringskit inkl.justerbare kamdrev fra VAC-Motorsports

M50 E34 bunnpanne

Ny M50 E34 oljepumpe, pickup og bunnpannepakning

Nye E36 M50 motorfester

Nye motorgummier (E30 og E28)

Nye distanseskiver i aluminium for å senke traversen

Alle løpe-/strammehjul og reim nytt

Toppdekselpakning ny

Reimhjul til vannpumpe og servopumpe nye

Ombygging til wiregass nytt fra BimmerWorld

Adapterkit til oljekjølertilkobling VAC-Motorsports

25 raders oljekjøler fra Earls, inkl.koblinger og Pro-Lite slange

Eksosmanifoldpakninger nye

Eksosskjold over grenrør nytt

Custom innsug for å kunne bruke orginal bremsekraftforsterker

K&N 4 toms filter

Motorstyring:

Autronic SM4

Autronic R500CDI tenningsdel

Originale coiler

Nye plugger

Mappet av Christer Halvorsen (PBC) til 317hk 328,9nm på navet på vanlig 98 bensin. turtallssperre 8100rpm. (bremsepapirer medfølger)

Bensin:

Aeromotive bensintrykksregulator

Større bensinpumpe (den som koed selger)

Alle bensinslanger nye

Kjøling:

E46 M3 radiator

Ny stor SPAL-vifte styrt av SM4

Ny E30M3 ekspansjonstank

Div custom kjølerør i alu

Alle slanger nye

Eksos:

Originale grenrør

3 toms anlegg fra grenrør og bak med 2 ovale potter

Casterforinger fra Treehouse Racing for å gå klar av grenrørene

Drivlinje:

Original clutch, svinghjul og trykkplate (sjekket ok før kasse ble montert)

Original Getrag S420G 6-trinnskasse

Custom innkortet giroverføring med 6 trinnskule og shortshift

Custom girkassetravers

Innkortet og avballansert E30M3 mellomaksel (jobb utført av unikardang i Oslo)

Ny E46M3 hardykobling

188 diff med 3,64 utveksling og 25% lamellbrems

325 drivakslinger

Bremser:

325 bremser foran og bak (skivene er de med huller og riller for noe bedre kjøling)

Nye bremserør+slanger

Div understell:

325 fjørben foran

Senket 40mm med nytt supersport senkesett (godkjent i vognkort)

Z3 servotannstang. Denne er GROM å kjøre med! (shimset 4mm for bedre rattutslag)

Nye endeledd til tannstang

Nye bærearmer foran

Nye stabilisatorstag foran+bak

Delrin foringer til travers og diffoppheng

Resten av foringer er polyurethane (de som sitter i bærearmene bak er justerbare)

Nye hjullager og hjulnav foran+bak

Alt brekkopplegg er nytt

Tårnavstivere foran+bak

Interiør:

Sort innertak

M-tech 1 ratt

Bøttestoler foran

Baksete trukket i skinn

Gulvteppe, asfaltmatter og all annen lydisolering er fjernet

Karosseri:

Breddede hjulbuer bak

Hjulbrønn kappet ut og sveist igjen

Kanaler er rustne, men nye medfølger

Motorrom, innvendig og i koffert er den malt med sort bengalakk

Sveiset inn luftinntak i panser

Div:

Elektrisk takluke

Elektriske vinduer

Grønntonede ruter

Sorte DE lykter foran

BBS front

Ny mastersylinder clutch

Nye vindusviskere

Alt elektrisk er revet ut og lagt opp custom på nytt

Hovedstrømsbryter

Ekstra instrumenter (oljetrykk, oljetemp, vanntemp, batterispenning og bredbåndslambda)

Bilen ble visstnok lakkert på slutten av 90-tallet, men det er gjort meget dårlig grunnarbeid.

Lakken sprekker stadig mer opp for hvert eneste år og bilen er meget stygg utvendig.

Den bør pusses helt ned til stålet, trenger noe sparkling og bør få seg en ny lakkering.

Bil selges komplett med masse dekk/felger samt orginale 325 bremser forran for 100 000

Uten k-sport bremsekitet med compo hjul med slicks : 93 000,-

Uten compo hjul og k sport sett : 83 000,-

Motor kan selges som bolton pakke til e30 løst for 68 000 ,-

For 12000 ekstra følger det med 7 Mnd gammel dekkmaskin med hjelpearm.

Bilen selges med 188diff som ikke er helt iform, så det er 100% sperr nå.

Bilen er eu ok og skiltet.

Kan ta innbytte i 4x100 felger, s5b30/32. Egentlig bare å lufte bytte ideer men ikke til drømmepriser.

Bilen er ferdig mappet med bremsepapir.

o65xcv2svu55x4xnt6k1.jpg

dezg8nvx8186e9ihz97k.jpg

m491syuajq1swxueu1j9.jpg

ttg51re6lwm53a6k51dg.jpg

r1pjy8h2w6njek495tqz.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...