wackenss Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Skal opp på maksgrensen av hva stock bunndelen tåler, og bilen skal brukes til banekjøring. Skal Oring blokka med rustfri tråd i vinter, og med E85 og datasprut så er det vist ikke umulig og få driftsikre 400 hk i motoren så lenge topp-pakningen holder seg der den skal være. Så, hvilken kombinasjon er best av alle toppakninger der ute: Pyramide pakning. cooper-ring pakning. Mls er vel ikke the shit har jeg skjønt. Andre alternativer? Hvilket Kompresjon er mest riktig mtp en flat dreimomentkurve? "Jeg mener jeg har hørt noen som tror de har hørt... " er ikke det jeg er ute etter her Personlige erfaringer mottas med takk Noen som har noe brukt snadder til et slikt prosjekt så er det bare og si ifra
OLEZZ Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Cooperring, non vanos råder, b28 stempler og e85 er vel en slager som alltid overrasker. Grovt sett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå