R_S_N_89_bmw Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Kjempe bra å nesten helt bulkfri Toyota hiace selges eller byttes i BMW det er desverre en RWD men det er bra dekker og med noe ballast i baken kommer du deg som regel fram! bilen har rullet 280.000 noe som ikke er mye for en Hiace og alle servicer er fulgt på verksted! bilder kan sendes per MMS Pris 35.000 ved salg og 40.000 ved bytte!
Bimmerfører Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Jeg er på jekt etter en "arbeidsbil / trekkbil til henger og båthenger", så jeg har sett litt rundt på nettet etter type Hiace eller Caravelle. Så mine spørsmål til deg er : Bensin eller diesel, motorstr, krok, farge, utstyr, bilder og ikke minst hvorfor så høy pris ihht listepris på denne bilen, listeprisen ligger på 31.000,-for denne bilen i følge NAF og listepris.no, som standard utgave med bensin motor. Ikke tro at jeg skriver dette for å "disse" deg, men jeg er som sagt på jakt etter en slik bil og lurer derfor på hva får jeg for den prisen du forlanger
R_S_N_89_bmw Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Jeg er på jekt etter en "arbeidsbil / trekkbil til henger og båthenger", så jeg har sett litt rundt på nettet etter type Hiace eller Caravelle.Så mine spørsmål til deg er : Bensin eller diesel, motorstr, krok, farge, utstyr, bilder og ikke minst hvorfor så høy pris ihht listepris på denne bilen, listeprisen ligger på 31.000,-for denne bilen i følge NAF og listepris.no, som standard utgave med bensin motor. Ikke tro at jeg skriver dette for å "disse" deg, men jeg er som sagt på jakt etter en slik bil og lurer derfor på hva får jeg for den prisen du forlanger Diesel, 2.4 L , krok = ja , hvit , standar utstyr... Grunnen til så høy pris er vell fordi den er i veldig bra stand! er litt rust på framskjermene ( minimalt ) å en liten flekk på venstre side bak! bra sommer og vinterdekk bilder kan jeg sende deg på en MMS til helgen for jeg jobber fra det er mørkt om morgen til det er svart på kvelden! ( blir da dårlige/ mørke bilder! )
R_S_N_89_bmw Skrevet November 1, 2012 Forfatter Skrevet November 1, 2012 har tittet litt mere å ser at jeg kan ikke forlange mere enn 35.000 kr :/ så prisen senkes til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå