goggentess Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 ok for og gjøre en lang historie kort måtte jeg sveise noe på min bmw e36 cupe 93 modell før jeg begynnte kjørte jeg ruta ned og kobla av batteriet, når jeg da koblet batteriet på igjen etter jobben var gjort ville ikke elheisen sveive opp! den andre siden fungerer fint som den skal men det sto oppe når jeg koblet ut! vær så snill og hjelp det er isklad og kjøre nå
Kjell Z3 Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Har du sett i bruksanvisningen? Der står det hvordan du kan lukke både vinduer og takluke manuelt.
goggentess Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 har ingen bruksanvisning, noe sted jeg kan se en på nett?
kimf Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Den eneste motoden jeg kan er å ta av dørtrekket og trekke ut den minste pluggen på vindusheismotoren, dette gjør at den blir nullstilt.
Kjell Z3 Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Nå har jeg sett i instruksjonsboken min, dessverre står det kun hvordan man lukker takluken manuelt ved el.feil. Mener å ha lest at det er en måte å resette på men husker ikke helt hvordan eller om det gjeller for E39. Det var noe med å holde bryteren til vinduet nede mens man skrur på tenningen og så holde nede hele tiden i 30 sek eller noe sann. Veldig usikkert dette men skader ikke å prøve. Før var det slltid mulig å komme til der sveiven skulle vært men ikke på denne nei.
goggentess Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Den eneste motoden jeg kan er å ta av dørtrekket og trekke ut den minste pluggen på vindusheismotoren, dette gjør at den blir nullstilt. har prøvd og dratt ut både den lille og den store men skal de være ute en stund? har kun hatt de ute i noen sekunder og prøvd:) Nå har jeg sett i instruksjonsboken min, dessverre står det kun hvordan man lukker takluken manuelt ved el.feil. Mener å ha lest at det er en måte å resette på men husker ikke helt hvordan eller om det gjeller for E39. Det var noe med å holde bryteren til vinduet nede mens man skrur på tenningen og så holde nede hele tiden i 30 sek eller noe sann. Veldig usikkert dette men skader ikke å prøve. Før var det slltid mulig å komme til der sveiven skulle vært men ikke på denne nei. ok har prøvd og holde den inne og skru av og på tenningen uten hell:( når jeg trykker på ned knappen prøver ned og komme litt mer ned mens når jeg trykker på oppknappen reagerer den ikke
kimf Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Ta ut den lille pluggen før du tar vinduet opp, sett inn pluggen igjen når vinduet er tatt helt opp
goggentess Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Ta ut den lille pluggen før du tar vinduet opp, sett inn pluggen igjen når vinduet er tatt helt opp ok men da må jeg skru av heisen og gjøre det manuelt?
kimf Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 nei, bare dra den ut mens heisen står i døren.
goggentess Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 nei, bare dra den ut mens heisen står i døren. nå er jeg ikke helt med her? jeg får ikke kjørt opp vindue om jeg tar ut den lillepluggen en gang.
Ballder Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Har du prøvd og koble batteriet fra og til etter dette? Har ikke lest alle innleggene, men prøv det.
goggentess Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 Har du prøvd og koble batteriet fra og til etter dette?Har ikke lest alle innleggene, men prøv det. ja prøvde i sta sto fra koblet en times tid, men ikke noe forskjell tror jeg stikker på værksted i morgen kanskje noe data som må fikses:)
kimf Skrevet Oktober 29, 2012 Skrevet Oktober 29, 2012 Det skal være nok å ta ut den lille pluggen, men før jeg fant ut det med den lille pluggen så pleide jeg å ta av magneten bak på motor og justere den manuelt der, tar litt tid men det går.
goggentess Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2012 åja det er en låse plugg på den ja( nå skjønner jeg) kunne du lagt til et bilde av hvor den pluggen er ?
goggentess Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 ok løsningen ble og skru av el heisen med saksen og tørke det rent og pent da kom den seg:) kan ha vært noe som hadde kilt seg fast mellom saksen og drevet på selve el motoren:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå