Larsrangoy Skrevet Desember 14, 2013 Skrevet Desember 14, 2013 feit bil. sleng ut noen bilder av hvordan hjula sitter etter valsing og spacing da
joggis Skrevet Desember 16, 2013 Skrevet Desember 16, 2013 grom lyd i bilen for å være diesel ihvertfall
xnett Skrevet April 21, 2014 Skrevet April 21, 2014 Då er skaden fikset og ny fanger med carbon duffuser er sotte på, dårlige bilder men skal ta noen nye etter den er vasket. Satte og på nye smoked tailights som skal ligne på de orginale facelift lyktene men ble ikke helt fornøyd med lysene. Ka sier folket til lyktene? satte og på nye skiltlys som eg måtte dimme litt ned pga det kraftige lyset. På jobben med bilene, får levert peppes pizza på verkstedsporten er luksus Ikke helt fornøyd Ute hos en kompis med impreza og løftebukk i garsjen Nye lyktene teaser Då skal eg snart så smått begynne med understellet, alle stagene først å så blr det dempere og fjøre til våren og mest sannsynlig en hellakkering av bilen hei.. hvilken leppe er det du har på bagasjerommet bak? likte denne og har lett litt etter lignende til min 530
ogis Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 nye k sport 355 mm skiver foran og bak å ny garasje
ogis Skrevet April 2, 2015 Forfatter Skrevet April 2, 2015 nye k sport 355 mm skiver foran og bak å ny garasje
Freakshow Skrevet April 6, 2015 Skrevet April 6, 2015 rå bil! og fantastisk lyd! hva har du gjort med bilen for å få lyden? ^^
ogis Skrevet April 12, 2015 Forfatter Skrevet April 12, 2015 AC snitcher bakpotte og 2.75" nestn helke veien, tenkte bygge om til dobbel no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå