Djwik Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Har en 316 som har en tendens til å stoppe på tomgang Hadde et hull i oljedamp slange som gjorde at den jaget på tomgang når motor ble varm Har byttet slangen motor går som den skal på tomgang nå men om jeg gir gass til 3000rpm å slipper den så stopper den Samme gjør den i lyskryss, rundkjøring, avkjøringer som jeg må stoppe i Men utenom det så virker den som den skal.
Djwik Skrevet Oktober 30, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 30, 2012 Har prøvd igjen nå og går jevnt på tomgang og samme når motorn blir varm men vis jeg stopper den og prøver å starte den igjen så må jeg gi gass for å få den i gang Lurer på om ikke det kan være noe med bensin tilførselen dårlig filter, lekasje,
Sturmtiger Skrevet Oktober 30, 2012 Skrevet Oktober 30, 2012 Skjekk tomgangsmotor rørene hvis de er løse, kan kanskje være noe feil med tomgangsmotoren segsjøl. Ellers kan det være: luftmengdemåleren som er dårlig/skitten, eller skjekk bensin filteret.
Djwik Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Skal ha bilen på eu kontroll og diagnose på fredag så får se hva de sier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå