håkon_w Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Jeg kurer enkelt på om det finnes en plass der jeg kan hente de forskjellige eu kontrollskjemaene som bilen har vært med på. Det jeg tenker mest på er km.stand som blir notert ved hver kontroll, som kan være en grei indikasjon om km telleren oomtrent stemmer, og hadde også vært artig å fått vite hva bilen har fått feil på ved kontroll. noen som aner noe om dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Kan de ikke hente ut dette i systemet sitt på verksted som driver med EU Kontroller? Km stand ved de forskjellige kontrollene kan vel hentes ut på biltilsynet tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 du kan få km-stand på hver registrerte eu kontroll fra biltilsynet ja. Sent from my HTC Sensation XE with Beats Audio Z715e using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
håkon_w Skrevet November 4, 2012 Forfatter Share Skrevet November 4, 2012 Det høres kjekt ut, vet dere hva dette dokumentet kalles? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a100abt Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Bare henvend deg i skranke. Dog må du være eier på den, evt ha bekreftelse fra eier om at du kan få ut slik informasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå