BmwKlovn Skrevet Oktober 30, 2012 Share Skrevet Oktober 30, 2012 Da legger jeg ut litt og litt ettersom jeg kommer på og får tid.Noe av det jeg kommer på: - Liten komplett bremsekraftforsterker (mulig fra golf, stått i E30)- Orginale preface baklykter- Slitt mtech 2 rattBUD og annet på PM, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum 310 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Minstepris på IE stabstag kit, stålomspunnede slanger, rattforing og e36 m3 caliptere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Runar-CSi Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 - Nye stålomspunnende bremseslanger generelt til bil med skive bak (nye i pakke med tüv papir) - Nytt komplett bremserørsett til E30 325i Pris på dette? Er rørene ferdig bøyd? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 - Komplett nytt stabstagsett fra Ireland Engineering 25mm/22mm (med fester og unibolts osv) pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 PM sendt, liste oppdatert, hadde visst nye girkassefester også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 1, 2012 Forfatter Share Skrevet November 1, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 3, 2012 Forfatter Share Skrevet November 3, 2012 ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 Pris på stabbstag settet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Valset Skrevet November 4, 2012 Share Skrevet November 4, 2012 - Ny rattstammeforing fra Ireland Engineering (rød) solgt til meg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 6, 2012 Forfatter Share Skrevet November 6, 2012 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KarlDahl Skrevet November 6, 2012 Share Skrevet November 6, 2012 Hva skal du ha for bremserørsettet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet November 7, 2012 Forfatter Share Skrevet November 7, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jvlol Skrevet November 7, 2012 Share Skrevet November 7, 2012 fram/ bakfanger? komplett? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå