gts50 Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Hei jeg sliter litt med å få min bmw e12 525 1977modell til å svive noe greit. noen som hvet tennplugg åpning og grunninstilling på forgasser og hvor mange grader tenning skal? eller hvor jeg eventuelt kan finne sånn?? på forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gts50 Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 ingen som hvet?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mloen Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Hadde det samme problemet på min e12 520, fekk ikke den til å gå rent uansett hvor mye jeg prøvde.. hehe. Dette var et veldig stort problem med automat. Når jeg satt den i gir så stoppa den når tomgangen var normal. Og viss den skulle gå når den stod i gir måtte tomgangen ligge på 2000o/min. Jeg demonterte forgasser og rengjorde den, stillte tenninga, skifta plugger osv. Så nå holder jeg på å sette i 325i motor, m20b25. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gts50 Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 OK for noe piss hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå