robhaugen Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 Har kjøpt meg K-Sport camber/casterjusterings topplager fra GS for å prøve å få en senka E46 318i godkjent men skjønte ikke så mye GS har disse avbildet http://nettbutikk.gsbildeler.no/part_in ... 6&type=new men jeg fikk lager som ikke lignet så mye på det... Sånn passa de (kanskje) best? dette er på venstre side foran Er det noen som har montert sånne og skjønner mer enn meg om hvordan de fungerer og skal monteres?
joachim sørlie Skrevet Oktober 31, 2012 Skrevet Oktober 31, 2012 da har du fått feil hvis du bestilte de andre der, for det der er vell kun camber forran..
robhaugen Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 31, 2012 Hvis det bare er til camber kjenner jeg at jeg klikker helt rolig for meg selv Hvis jeg monterer de vil toppen av støtdemper flyttes bak/forover når man justerer camber... hmm
Magnus M Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 De der er vell for å justere castervinkel og ikke camber. Roterer du den du har bildet av et "steg" mot klokka, så er den korrekt montert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå