eliot Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 hei har eit sett med style 32 felger fra e39 til salgs , helst bytte i e34 m5 kaste stjerne felger . er ikke strøkne , lite kantsår men, treng å lakkes opp for å bli strøkne . demobilde . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 Jeg har E34 M5 i 8x17 og 9x17, med kastestjerner.. Har du noen bilder av de aktuelle felgene dine? Hva slags dekk sitter det på dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 17, 2012 Forfatter Share Skrevet November 17, 2012 har ikke bilder just nu . men kan ta noen i mårra . er det med eller uten dekk de m5 felgan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 17, 2012 Share Skrevet November 17, 2012 har ikke bilder just nu . men kan ta noen i mårra . er det med eller uten dekk de m5 felgan ? Står dekk på de, men de er vel knapt lovlige tror jeg... Har kun hatt de stående på et rullende karosseri for å ha det flyttbart... Men de er komplette! Dekk på dine da? Hva slags? vinter eller sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 er dekk på de ja , sommerdekk 235 /45 17 har stått på en 525 tds e39 . er litt slitt men ikke ulovlig tru jeg men , har så du kan få med 2 dekk som er bra mønster på . åssen stand er m5 hjula da kantkjørt å sånn eller . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 er dekk på de ja , sommerdekk 235 /45 17 har stått på en 525 tds e39 . er litt slitt men ikke ulovlig tru jeg men , har så du kan få med 2 dekk som er bra mønster på . åssen stand er m5 hjula da kantkjørt å sånn eller . Hehe...Da kan jeg avsløre av de hjula evt havner på en ny E39 525 tds.... hehehe.. Håpet kanskje at det satt vinterdekk på dem skjønner du... M5 felgene er fine, men litt skraping er det vel der oxo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eliot Skrevet November 18, 2012 Forfatter Share Skrevet November 18, 2012 nei dessverre dårlig me vinterdekk på felga gitt . går i 15 toms vinterhjul her i gården . men kommer bilder seinere i dag . vil du ha på pm eller her ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
icemanM5 Skrevet November 18, 2012 Share Skrevet November 18, 2012 nei dessverre dårlig me vinterdekk på felga gitt . går i 15 toms vinterhjul her i gården . men kommer bilder seinere i dag . vil du ha på pm eller her ? Send alt på PM du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå