bmw330i Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Hei , et sett med 17" felger med slitte dekk jeg tenkte jeg skulle selge om noen er int Har ikke sett for meg noen pris enda , men bud er lov Felgene bak er litt breiere enn de foran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 1, 2012 Share Skrevet November 1, 2012 Du har ikke noe ca. pris da? Veldig skjeive/skadde felger? skulle også likt å vist bredden på de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 De er ikke skeijve , 2 felger er litt kantkjørt ikke noe mer enn det ....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 da er felgene kanskje solgt for 3000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eeikenes Skrevet November 2, 2012 Share Skrevet November 2, 2012 Jeg byr deg 4100 inkl. frakt til stavanger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 2, 2012 Forfatter Share Skrevet November 2, 2012 Skal høre med han andre først da han byr 3000 + frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw330i Skrevet November 8, 2012 Forfatter Share Skrevet November 8, 2012 solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå