Bushnell Skrevet November 1, 2012 Skrevet November 1, 2012 i det siste har km stand/ trip teller displayet starte å lyse hele tiden, selv når tenningen er av og jeg tar ut nøkkelen.. kobler jeg fra batteriet er det av til jeg slår på tenningen igjen.. er det noen som har vært borti dette? er en e34 91 modell.. 525 om det har noe å si
Alexx942 Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 i det siste har km stand/ trip teller displayet starte å lyse hele tiden, selv når tenningen er av og jeg tar ut nøkkelen.. kobler jeg fra batteriet er det av til jeg slår på tenningen igjen.. er det noen som har vært borti dette? er en e34 91 modell.. 525 om det har noe å si Fant du ut noke? Har akkurat samme problem
propan Skrevet Desember 17, 2012 Skrevet Desember 17, 2012 Defekt dørlås?? Speedo skal vel lyse opp når en åpner døra?
Alexx942 Skrevet Desember 18, 2012 Skrevet Desember 18, 2012 Defekt dørlås?? Speedo skal vel lyse opp når en åpner døra? Det gjelder kun den lille delen der km standen står, kan det ha noke sammenheng med det?
Bushnell Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Skrevet Desember 19, 2012 det kommer å går litt, har ikke hatt problemet på en stund nå, men dørlåsene min er nok i orden, og jeg har prøvd å ta ut nøkkelen og låse bilen uten att det hjalp
propan Skrevet Desember 22, 2012 Skrevet Desember 22, 2012 Slukker lyset i taket når du lukker dørene med tenning på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå